NEWCOMER – Megérkezett a Microsoft Forms!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Immár nem csak az oktatási előfizetésekben, hanem az üzleti előfizetésekben is megjelent a Microsoft Forms – persze még csak Publikus Preview fázisban! A kérdőívek, felmérések készítésére és publikálására alkalmas szolgáltatás egyelőre azokban a környezetekben jelenik meg, amelyeknél a First release minden felhasználóra be van kapcsolva.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Gyűjts információkat – szavazásokkal, kérdőívekkel!

A Microsoft Forms egy egyszerű, könnyen kezelhető tool, ami segít neked a felhasználói visszajelzések összegyűjtésében, alkalmazottjaid elégedettségének mérésében, vagy csoportos események szervezésében. Pillanatok alatt elkészíthetsz egy felmérést, semmilyen előzetes oktatás vagy tréning nem szükséges hozzá – ennyire intuitív a felület. A résztvevők azonnal, bármilyen böngészőből kitölthetik a formokat, egyéb alkalmazás használata nélkül.

A Microsoft Forms által készített kérdőívek, felmérések kérdései és azoknak sorrendje teljes mértékben testre szabhatók. Ami a megjelenést illeti, alkalmazhatsz különböző témákat és hozzáadhatod a vállalkozásod logóját is – tehát igen esztétikus formokat készíthetsz kevés befektetett munkával!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Egyszerű és gyors felmérések – Excel-integráció

A felmérések, kérdőívek eredményei mind real time elérhetőek. Menj a „Válasz” fülre, ahol automatikusan generált listákat találhatsz, hogy azonnal vizualizálni tudd a megszületett eredményeket. Ha szívesebben dolgoznál a kapott adatokkal egy megszokottabb felületen, vagy mélyrehatóbb elemzést szeretnél végezni, a kapott eredményeket Excel-táblában is megnyithatod. Ez mindössze egy kattintásba kerül!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Management és rendelkezésre állás az Office 365 által

A Microsoft Forms az Office 365 részeként ragaszkodik a szolgálatkészséghez, magas fokú biztonsághoz és titoktartási alapelvekhez – amelyeket az O365-től már megszokhattunk. A vállalkozások könnyedén gyűjthetnek információkat anélkül, hogy kétes biztonságú megoldásokhoz kelljen folyamodniuk, illetve, hogy ki kelljen építeniük, majd fenn kelljen tartaniuk egy felmérésekhez alkalmas toolt. Az IT-felelősök (is) kezelhetik a felhasználói licenszeket, jogot adhatnak és vehetnek el az adott formot használótól, ha az nem a cég tagja, külsős felhasználó.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Microsoft Forms, PowerApps, SharePoint-listák

A Microsoft Forms kérdőíveivel és felméréseivel remek lehetőséget nyújt alapvető adatgyűjtésre. Ha azonban további igények merülnek fel, amelyekhez nagyobb teherbírás szükségeltetik, akkor a PowerApps és a SharePoint listák bizonyulnak helyes választásnak.

A PowerApps segítségével kapcsolódhatsz a már meglévő felhőszolgáltatásodhoz és adatforrásaidhoz, hogy belőlük hozz létre testreszabott appokat, amelyeket aztán megoszthatsz kollégáiddal és közösen szerkeszthetitek őket. Ha egy SharePoint-lista tartalmát használnád fel, a kontakt listáktól elkezdve, a vásárlási kérelmeken és utazási engedélyeken át a vevőszolgálati jegyekig bármiből tudsz egyéni formokat szerkeszteni. Mindezt összevetve talán az összes lehetséges formokkal kapcsolatos igényt lefedte a Microsoft – legyen szó a legegyszerűbb adatvadászatról vagy összetettebb célok összetettebb megvalósításáról.