HELYI INFRASTRUKTÚRA ÜZEMELTETÉSE.

Az irodai IT környezet alapvetően hardverekből (pl. szerverek és számítógépek) és szoftverekből áll. Ha ezek az eszközök és szoftverek csak az irodán belül kommunikálnak egymással, akkor helyi infrastruktúráról beszélhetünk. Üzemeltetési szolgáltatásunk során segítünk tökéletesíteni, fenntartani és szükség esetén fejleszteni ezt a rendszert.

TECHNOLÓGIA ÉS ÜZLETI ELŐNYÖK.

A szolgáltatások, amiket nyújtunk a klasszikus rendszergazdai szolgáltatásokat fedik le. Cégünkben több különböző rendszerhez értő, magas szaktudású rendszergazda dolgozik, így biztosítani tudjuk a folyamatos rendelkezésre állást és szakértői segítségét.

Érdekel!

HOGYAN SEGÍTÜNK.

Ami Microsoft, ahhoz van kompetenciánk. Nem csak ígérjük, bizonyítani is tudjuk. Legyen szó licenszelésről, Azure, Microsoft 365, Office 365 vagy Dynamics 365 megoldásokról, minősített és tapasztalt kollégákkal rendelkezünk ezeken a területeken. Több mint 500 elégedett ügyfélnek segítettünk, a felméréstől kezdve, a bevezetésen és oktatáson át, a folyamatos támogatásig.

  • A felhőben hiszünk – Megoldásainkat javarészt a Microsoft Cloud szolgáltatásaira építettük

  • Microsoft Gold partner – Ami Microsoft Cloud, ahhoz van kompetenciánk és minősített szakértő csapataink

  • A teljes folyamatban segítünk – Az igényfelméréstől a bevezetésen és oktatáson át, a folyamatos támogatásig számíthatsz ránk

  • Fejlesztői csapat – Nem csak az alapbeállításban tudunk segíteni. SharePoint és Dynamics 365 fejlesztői csapatunk az egyedi igények megvalósításában is segít

  • Oktatói csapat – Helyszíni vagy online tréningek levezetésében is segítünk. Tartottunk előadást 10 főtől a több ezer fős vállalatig. Minden felszereléssel rendelkezünk, így neked ezzel sem kell foglalkoznod.

microsoft partner

KULCSRAKÉSZ MEGOLDÁSOK.

StartUp csomag

HUF65 000/hó
  • Online ticket + email
  • Basic SLA
  • 2 db incidens
  • 1 db szerver, NAS felügyelete
  • 10 db eszköz felügyelete
  • 1 óra konzultáció, tanácsadás
  • Bővíthető

Business csomag

HUF130 000/hó
  • Online ticket + email + telefon
  • Advanced SLA
  • 5 db incidens
  • 1 db szerver, NAS felügyelete
  • 20 db eszköz felügyelete
  • 3 óra konzultáció, tanácsadás
  • Bővítehtő

Prestige csomag

HUF290 000/hó
  • Online ticket + email + telefon
  • Priority SLA
  • 10 db incidens
  • 2 db szerver, NAS felügyelete
  • 30 db eszköz felügyelete
  • 3 óra konzultáció, tanácsadás
  • Bővíthető

Pár ügyfelünk, akiknek már segítettünk a digitális átalakulásban

IT ÜZEMELTETÉS
ÚJRAGONDOLVA.

Kérj ajánlatot