Győzd le az időt a Microsoft Planner új funkcióival

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1518168336099{margin-bottom: 0px !important;}”]A Microsoft Planner segítségével nem csak csapatok tudnak gyorsak és rendezettek lenni, hanem személyes, egyedül megoldandó kisebb és nagyobb projektjeinket is rendszerezhetjük benne. A most kijött négy új funkcióval pedig még nagyobb rálátásunk nyílik a projektek időbeosztására, a feladatok csoportosítása és szűrése elérhető lett, értesítések jönnek mostantól a határidőkről, sőt hamarosan már össze is szinkronizálhatjuk feladatainkat az Outlook naptárral.

Röviden összefoglalom a négy új funkció lényegét:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Naptár nézet

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1527240475272{margin-bottom: 0px !important;}”]Lásd a határidőket, tervezz előre és értelmezd a projekt aktuális státuszát egy pillanat alatt. Sőt, a heti és a havi nézetekben „drag-and-droppal” át is húzhatod a feladatokat.

Csoportosítás és szűrés

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1518168492055{margin-bottom: 0px !important;}”]A két új funkció segítségével jobban át tudod látni a feladataidat, gyorsabban tudsz keresni és a határidők is jobban a szemed előtt tudod tartani, hiszen akár határidőre is beállíthatod a szűréseket. A csoportosítás funkcióval pedig láthatod, hogy melyik feladatok nem lettek még elkezdve, így jobban be tudod osztani a feladatok ütemezését.

Értesítés közeledő határidőről

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1518168567447{margin-bottom: 0px !important;}”]Mostantól a határidőket nem csak a Planner oldalon látod a feladatoknál, hanem e-mail értesítést kapsz a heti feladatokról, így mindig a lesürgetőbbekkel tudsz foglalkozni.

iCalendar formátumú feladat megosztás (hamarosan)

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1518169713648{margin-bottom: 0px !important;}”]A feladatokat át fogod tudni helyezni a naptáradba, így jobban tudod menedzselni az időbeosztásodat. Az Outlook naptárnézetével sosem fogod elfelejteni a határidőket, legyen szó aktuális vagy jövőbeli feladatokról.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ez a négy funkció volt az, amit a felhasználók megszavaztak a Planner UserVoice fórumon, melyből három már elérhető minden Office 365 felhasználónak, a negyedik funkció pedig hamarosan megérkezik. Nézd meg a Plannert most![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Még nem ismered a Plannert?

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1518169697016{margin-bottom: 0px !important;}”]A mostani pillanatnál sose lesz jobb alkalom, hogy elkezd használni a Plannert. Az új funkciókkal pedig egy még teljesebb megoldást kapsz a feladataid és a munka menedzselésére. A Planner része az Office 365 alkalmazás csomagnak, így integráltan tudod használni a már megismert alkalmazásokkal, sőt a Microsoft Teams felületén akár egy teljesen különálló Planner fület is létre tudsz hozni. A Microsoft Project Online-ba feladataiba teljes Planner terveket tudsz importálni, így egy rész feladatot részletes projektekké tudsz átalakítani. Próbáld ki a Plannert még ma! [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]